Kjøpsbetingelser

20. sep. 2022

Kjøpsbetingelser

Påmelding
Våre betalbare arrangementer har bindende påmelding med forhåndsinnbetaling med kort.

Betaling
Vi er en bedrift til bedrift tjeneste. Vi selger konferansetjenester med betaling ved påmelding. Betaling skjer via Bank-/Kredittkort. Vi aksepterer Visa og MasterCard gjennom våre samarbeidspartnere Nets - Netaxept. Alle transaksjoner sendes kryptert via SSL (Secure Sockets Layer) og er 100% sikre. Kortkjøp er avgiftsfritt.

Angrefrist/Avmelding
Følgende gjelder for alle våre arrangementer ved kjøp av billetter. Angrefrist opptil 1 uke før arrangement. Klager behandles fortløpende av vår konferanse ansvarlige. Prisene oppgis ex. mva.

Du kan fritt melde deg av inntil 2 uker før arrangements dato og få 100% av billetten refundert. Ved avmelding senere den dette refunderes ingenting.

Dersom arrangementet blir avlyst vil 100% av billetten bli refundert. Dersom en deltaker må avbryte et arrangement, er NSCC ikke ansvarlig for ekstra kostnader som følge av avbruddet. I slike tilfeller henvises til deltakers private reiseforsikring. Deltaker har heller ikke krav på refusjon av hele eller deler av arrangementskostnaden. Se for øvrig pkt. klager.

Klager
Arrangement lederen skal straks underrettes om eventuelle klager underveis. En skriftlig redegjørelse og eventuelle krav om prisavslag skal sendes til NSCC så raskt som mulig og senest 2 uker etter at arrangementet er avsluttet.

Adresser og kontaktpersoner for selskapet er som følger:

E-post: post@smartcarecluster.no

Daglig Leder: Arild Kristensen

Kontaktadresse: Prof. Olav Hansenssvei 7A, 4021 Stavanger

Organisasjonsnummer: 916541554

Arkiv