event

Åpent møte

25

februar 2021

Lønsjsnakk - Hva kan helsebransjen lære av politiske kampanjer?

Her kommer første del i den nye webinarserien lønsjsnakk. Du får faglig påfyll, og vi møtes ved den virtuelle kaffemaskinen. Temaet for første foredrag er kommunikasjon og hva vi kan lære av politiske kampanjer.

For mange er det langt mellom de gode spontane samtalene med både nye og gamle bekjentskaper. Pandemien gjør at mulighetene for fysiske nettverksmøter er svært begrenset. I stedet for å bare vente, starter vi opp denne serien under tittelen Lønsjsnakk. Her får du et kort foredrag etterfulgt av virtuell mingling. Denne gangen er det Celine Gran og Jakob Ohlsson fra kommunikasjonsbyrået Pressure AS som kommer. De kommer med sine beste tips fra sitt fagfelt. Her kan helsebransjen dra nytte av metoder for både kommunikasjon og påvirkning.

SE OPPTAK AV WEBINARET HER:

KONTAKTINFORMASJON TIL FOREDRAGSHOLDERNE FRA PRESSURE AS:

Celine Gran - celine.gran@addpressure.no

Jakob Ohlsson - jakob.ohlsson@reformact.se


NÅR: 25. februar 11.30 - 12.15

HVA: Webinar (du får tilsendt lenke ved påmelding)

TEMA: Hva kan helsebransjen lære av politiske kampanjer?

Vi har sett hvordan politiske kampanjer som Black Lives Matter, #MeToo og Friday’s for Future har påvirket hele verden, og endret tankesettet vårt. Felles for dem er måten de utnytter en ressurs helseindustrien ofte glemmer, nemlig menneskene. Så hva kan vi lære fra disse kampanjene? Det skal Celine Gran og Jakob Ohlsson fra Pressure fortelle oss.

Etter foredraget møtes i grupperom til en virtuell kaffepart. Her får du muligheten til å møte nye eller gamle venner i klyngen. Nettverk og uformell prat er mangelvare for de fleste av oss, og vi håper denne serien kan gi deg påfyll både faglig og sosialt.

Program:

11.30 - 12.00: Faglig påfyll, Celine Gran og Jakob Ohlsson fra kommunikasjonsbyrået Pressure AS

12.00-12.15: Sosialt påfyll, digital mingling i grupperom

Om foredragsholderne

Celine Gran har bred kompetanse som kommunikasjonsrådgiver, med spesialisering innen strategisk kommunikasjon, digital politisk påvirkning og engasjementsdrevne kampanjer.

Hun er daglig leder i Pressure, og rådgiver for kunder og i prosjekter. Celine har ti års erfaring fra konsulentbransjen, og har har vært sentral i påvirkningsprosesser, digitale kampanjer, strategiprosesser, mediehåndtering for flere store og små private og offentlige aktører. Celine har ledet flere store og komplekse prisvinnende prosjekter for offentlige og private aktører.

Celine har MSc Media and Communications Governance fra London School of Economics and Political Science (LSE), og bachelor fra Handelshøyskolen BI.

Jakob Ohlsson er digital strateg. Han er ansatt i det svenske byrået Reform Act, og skal nå også jobbe fast i Pressure, primært med interesse- og medlemsorganisasjoner.

Ohlsson er spesialisert på engasjementsdrevne kampanjer, og har jobbet med flere valgkampanjer for politiske partier og et stort antall interesseorganisasjoner i Europa. Han har vunnet to prestisjefylte priser i USA: 40 Under 40 Award fra American Association of Political Consultants og Rising Star fra Industry Magazine Campaigns & Elections.

Påmeldingsskjema






Arkiv