"Hvordan kan du virkelig skille deg ut i mengden? Vi tror det er avgjørende i menneskeliggjøre forskning og teknologi, spesielt innen helsebransjen."
- Klara Leander, EY Doberman – Innovation and Design Firm

Hvordan bruke design i forretningsutvikling?

Det kan denne duoen lære deg mer om. Her får du nyttige tips til hvordan du presenter budskapet ditt enkelt og fengende. Vi var så heldige å få en hel time med tips og triks fra innovasjons- og designfirmaet EY Doberman. Her kan du se opptaket.

Foto: (F.v.) Klara Leander and Moa Correia fra EY Doberman (foto privat)

Tekst: Jofrid Åsland, Norwegian Smart Care Cluster

Innpakningen er nemlig avgjørende. Hvis vi tenker oss om lar vi oss lettere engasjere av mennesker enn diffuse temaer. Det er et av poengene fra Klara Leander and Moa Correia fra EY Doberman. Deres oppgave er å forvandle komplekse temaer til innhold som gjør at folk flest forstår verdien, og vil bruke produktene.

– Hvordan kan du virkelig skille deg ut i mengden? Vi tror det er avgjørende i menneskeliggjøre forskning og teknologi, spesielt innen helsebransjen, sa Klara Leander.

Dette er et av deres viktigste råd på veien mot målet om synlighet. Slik at du kan skille deg ut i flommen av informasjon og innhold.

– Vi ser et skifte i måten vi tenker design og produktutvikling innen helse fra å fokusere på pasienter til å utvide horisonten til personer. En pasient er ikke bare en pasient, den er en person som er i kontakt med helsevesenet, sa Moa Correia.

Her får du opptaket fra den inspirerende arbeidsøkten sammen med EY Doberman. Vi anbefaler deg å ta en titt.

Arkiv